Veelgestelde vragen en antwoorden

Hieronder staan veelgestelde vragen en de antwoorden daarop.


Houd uw mobiele telefoon bij de hand!

  • Ga naar http://entreeportaal.nl en klik op ‘Inloggen’;
  • Selecteer de Microsoftaccount die u heeft geregistreerd voor Entree;
  • Voer het wachtwoord van uw Microsoftaccount in;
  • U wordt gebeld op uw 06-nummer. Neem op en druk op de # toets van uw mobiele telefoon om uw identiteit te bevestigen.

U bent nu ingelogd. Welke applicaties u ziet, hangt af van uw rechten.

Houd uw mobiele telefoon bij de hand!

  • Ga naar http://entreeportaal.nl en klik op ‘Inloggen’;
  • Vul uw gebruikersnaam in en kies onder Wachtwoord invoeren voor ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten’;
  • In het volgende scherm wordt een aantal tekens getoond die u in moet vullen. Als u dat gedaan heeft, klikt u op ‘Volgende’;
  • Voer uw nieuwe wachtwoord in en klik op ‘Volgende’.

Log nu in met uw nieuwe wachtwoord.

Als u géén toegang meer heeft tot uw oude nummer, kunt u contact opnemen met de Helpdesk.

Als u wél toegang heeft tot uw oude nummer, kunt u onderstaande stappen volgen.

  • Ga naar http://entreeportaal.nl en klik op ‘Inloggen’;
  • Klik rechts boven op uw naam en kies voor ‘Account instellingen’; U komt op een pagina van Microsoft.
  • Klik nogmaals op uw naam en kies voor ‘Profiel’;
  • Kies vervolgens voor ‘Aanvullende beveiligingsverificatie’.
  • Vul bij ‘Telefoon voor verificatie’ uw nieuwe telefoonnummer in en klik op ‘opslaan’;
  • Er verschijnt nu een scherm om uw wijzigingen te controleren. Kies voor ‘Voorkeursoptie verifiëren’;
  • Neem uw telefoon op en kies voor #.

Uw telefoonnummer is gewijzigd. U kunt het venster sluiten.

  • Ga naar http://entreeportaal.nl en klik op ‘Inloggen’;
  • Klik rechts boven op uw naam en kies voor ‘Account instellingen’;
  • U komt op een pagina van Microsoft.
  • Klik nogmaals op uw naam en kies voor ‘Profiel’;
  • Kies vervolgens voor ‘Aanvullende beveiligingsverificatie’
  • Selecteer de optie van uw keuze en klik op ‘Opslaan’.

Voor de opties ‘Waarschuwen via App’ of ‘Code via App’ moet u een aantal aanvullende stappen doorlopen.

Uw e-mailadres is uw unieke gebruikersnaam voor Entree. Daarom kunt u uw e-mailadres niet wijzigen.

Als u een nieuw e-mailadres heeft, moet u een nieuwe account aanvragen voor dit e-mailadres. Geef hierbij aan dat uw oude account geblokkeerd moet worden.

Uw gegevens worden alleen gebruikt om in te loggen op Entree. Andere gebruikers kunnen uw gegevens niet zien.

Voor problemen en vragen kunt u onze helpdesk bellen via 085-2737510 of mailen via support@ontzorg.net.

Hiermee gaat u akkoord met de spelregels die gelden ten aanzien van het omgaan met uw persoonlijke gegevens. De inhoud van het privacy statement vindt u hier.

Hiermee gaat u akkoord met de spelregels die gelden voor het gebruik van Entree.

De inhoud van de gebruikersvoorwaarden vindt u hier